Ir al contenido principal

HOLA A TOTHOM!

Hola!! Soc Andreu Reig, un valencià que fa cinc anys va deixar la Ribera del Xúquer per vindre a Eivissa sense feina i veure fins on podia arribar, la qual cosa continua essent una gran experiència, ja que mai hagués pensat que acabaria cursant un Màster de Formació de Professorat, però aquí estic.

De l'1 al 30! Imatge d'elaboració pròpia. 

Acadèmicament, vaig iniciar els meus estudis universitaris a la Politècnica de València, concretament a l'escola d'Arquitectura, tanmateix quatre anys després vaig decidir canviar-me a Arquitectura Tècnica. Actualment, treballe de Cap d'Obra a una constructora. Tot i agradar-me l'ofici, resulta poc gratificant perquè, menys quan tinc el privilegi de restaurar construccions patrimonials, l'únic incentiu que hi ha és guanyar els més calés possibles per al teu gerent o "Buen Patrón", la qual cosa ja em té un poc insatisfet.

Sempre he compaginat el treball amb l'estudi, així i tot, des de l'àmbit que més m'agrada, com és la investigació de l'arquitectura patrimonial, tradicional o rural al s. XVI - s. XIX. Tret d'aquestes inquietuds en el seu dia donaren fruit a participar en diferents seminaris, conferències, premis, beques d'investigació, col·laboracions o publicacions. Però des que vaig arribar a Eivissa, em vaig centrar en altres aspectes més professionals de la construcció o en els idiomes. Fins que aquest octubre he arribat a aquest Màster Universitari de Formació de Professorat, o se m'obri un nou camí.

El principal motiu de reconduir la meua vida professional cap a la docència, és la convicció que tinc quan pense que treballar per a les persones sempre resulta més gratificant que treballar per als diners, tot i que les persones també són complicades.

Personalment, soc molt sociable unes vegades i molt poc en altres. M'agrada la música a 33 rpm o 45 rpm siga quina siga. M'encanta descobrir nous grups, siguen clàssics o actuals. M'agrada la sensació que et produeix escoltar una cançó que et toca el tendre. Altres gustos són la pesca, restaurar cotxes clàssics, viatjar i birrejar amb els amics!

Ens veiem per les xarxes!



Comentarios